Sztuka przemawiania i prezentacji
Każdemu prezenterowi publiczne wystąpienia przysparzają innego rodzaju problemów. Jednych paraliżuje trema, inni mają trudności z utrzymaniem zainteresowania audytorium, trudnymi słuchaczami, jeszcze inni mają kłopot w posługiwaniu się głosem. Lista takich indywidualnych, problemów jest bardzo długa. "Program Rozwoju Umiejętności Prezentacyjnych" umożliwią każdemu z uczestników ich eliminację. Podczas szkolenia uczestnicy uświadomią sobie także niedostrzegane dotąd własne błędy, co sprawi, że prezentacje staną się ciekawym i twórczym wyzwaniem, a nie stresującym obowiązkiem. Jest to próba stworzenia programu zawierającego w sobie kompleksowe rozwiązania, przygotowującego uczestników do samodzielnej pracy i projektowania swojej ścieżki rozwoju umiejętności prezentacyjnych.
Do kogo skierowane jest szkolenie
Do wszystkich osób, które prowadzą różnorodne prezentacje: handlowe, konferencyjne, wewnętrzne, edukacyjne itp.
Trening dysponowania głosem
Efektywne wykorzystywanie głosu w procesie komunikacji jest koniecznym elementem życia zawodowego - możliwością pełniejszego kształtowania i rozwijania relacji interpersonalnych, a w konsekwencji osiągnięcia sukcesu. Badania wykazują, że ocena atrakcyjności głosu jest zasadniczo spójna, ludzie dysponujący głosem uznawanym za atrakcyjny są postrzegani jako bardziej dominujący, kompetentni, przedsiębiorczy, uczuciowi i ciepli, przypisuje im się wysoki status społeczny, wykształcenie i inteligencję.
Do kogo skierowane jest szkolenie:
Do członków zarządu i dyrekcji
Do menedżerów
Do pracowników obsługujących klientów VIP
Komunikacja niewerbalna
Badania dowodzą, że tylko niewielki procent informacji przekazujemy korzystając z kanału werbalnego. Komunikacja interpersonalna jest zdominowana przez Mowę Ciała - nasze gesty, mimikę, tembr głosu czy tempo mówienia. We współczesnym świecie, w którym o sukcesie niejednokrotnie decyduje szybkość i precyzja procesu komunikacji, możliwość doskonalenia tego obszaru wydaje się szczególnie obiecująca.
Do kogo skierowane jest szkolenie:
Do kadry kierowniczej i menedżerów
Do negocjatorów i mediatorów
Do pracowników obsługi klientów VIP
Technika aktorska w biznesie
własne i aktywność uczestników szkolenia zgodnie z dewizą, że skuteczna jest ta teoria, która zostaje zintegrowana z przeżyciem i doświadczeniem własnym. Wykorzystujemy energię grupy szkoleniowej dla podnoszenia efektywności uczenia się. Proponujemy pracę w małych zespołach z wykorzystaniem informacji zwrotnych uczestników szkolenia i trenerów. Korzystamy także z twórczych form uczenia się, dyskusji panelowych, burzy mózgów, studium przypadku. Ostateczna formuła szkolenia jest tworzona przy aktywnym współudziale uczestników szkolenia.
Do kogo skierowane jest szkolenie:
Do dyrekcji i menedżerów
Do negocjatorów i mediatorów
Do osób przeprowadzających prezentacje
Do obsługi klienta VIP
Wystąpienia w radio i telewizji
Szkolenie prowadzone jest metodami aktywnymi, angażującymi doświadczenia własne i aktywność uczestników szkolenia zgodnie z dewizą, że skuteczna jest ta teoria, która zostaje zintegrowana z przeżyciem i doświadczeniem własnym. Wykorzystujemy energię grupy szkoleniowej dla podnoszenia efektywności uczenia się. Proponujemy pracę w małych zespołach z wykorzystaniem informacji zwrotnych uczestników szkolenia i trenerów. Korzystamy także z twórczych form uczenia się, dyskusji panelowych, burzy mózgów, studium przypadku. Ostateczna formuła szkolenia jest tworzona przy aktywnym współudziale uczestników szkolenia.
Do kogo skierowane jest szkolenie:
Do dyrekcji i menedżerów
Do rzeczników prasowych
Do pracowników reprezentujących firmę w mediach
Kompetencje psychologiczne i negocjacyjne w firmie
Coraz więcej organizacji zauważa, że dla zapewnienia sukcesu firmy nie wystarczą tylko konkretne umiejętności pracowników. Konieczne jest również ich zaangażowanie, identyfikacja z celami firmy, chęć brania na siebie odpowiedzialności za działania podejmowane na rzecz firmy, skłonność do dzielenia się posiadaną wiedzą, umiejętność budowania relacji interpersonalnych a także możliwość przeprowadzania negocjacji z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym. Dlatego tak ważne jest rozwijanie, identyfikowanie i zarządzanie kompetencjami psychologicznymi.
Rodzaje szkoleń:
Trening interpersonalny
Warsztat kreatywności
Trening asertywności
Negocjacje
Profesjonalna prezentacja
Techniki wpływu społecznego
Warsztat antystresowy
Warsztat pracy nad głosem
Zarządzanie wrażeniem w relacjach biznesowych
Efektywne wykorzystywanie własnego wizerunku w procesie komunikacji jest koniecznym elementem życia zawodowego - możliwością pełniejszego kształtowania i rozwijania relacji interpersonalnych, a w konsekwencji osiągnięcia sukcesu. Badania wykazują, że ludzie oceniani jako atrakcyjni są postrzegani jako bardziej dominujący, kompetentni, przedsiębiorczy, uczuciowi i ciepli, przypisuje im się wysoki status społeczny, wykształcenie i inteligencję.
Do kogo skierowane jest szkolenie:
Do członków zarządu i dyrekcji
Do menedżerów
Do pracowników obsługujących klientów VIP |